eleven

Fick nyss hem mitt paket från eleven.se, eller nyss och nyss kan väl diskuteras, det var väl mer igår :p
Känner mig alltid så stor när jag ska hämta ut paket, haha, eller jag känner mig förresten stor i alla sammanhang där jag får visa leg. Förutom de gångerna då jag får lega för filmer som har 15års gräns, haha xD det är inte lika roligt och då känner jag mig snarare tusen gånger yngre, men jag har faktiskt kommit på några fördelar med att se yngre ut!
- Du kan ljuga och säga att du är under 18, på så sätt får du betala mindre i de flesta sammanhang
- Förhoppningsvis ser du mycket yngre ut när du blir äldre. Vem vill liksom inte se ut att vara 40 när man egentligen är 50? ;)
Kom inte på några fler saker, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback