Bilder från 18-årsdagen

Hade en super mysig dag igår!
Therese kom hem till mig på eftermiddagen och vi gjorde oss i ordning. Blev att för en gångsskull locka håret, annars brukar jag ju typ ha det klassiska platta håret ;p
 
Sen fikade vi lite hemma, drack lite te och käkade kakor. Både Jörgen och Filip var förkylda så därför blev det att fika hemma innan vi drog till resturangen. Öppnade även presenterna hemma, kändes bättre än att släpa med sig alla presenter till resturangen för att öppna dem där. Fick lite presentkort, ett vitt mobilfodral och en klocka. Åh, klockan, typ dog så fin! Den är i silver med "diamanter" kring uret, super snygg, precis en sån jag ville ha! Ska fota den någon dag och visa ;)
 
Vi drog till en resturang vid fridhemsplan jag hade fått tips om från en kompis.
Var en riktig mysig resturang, tyvärr kunde man ju fått en bättre servitris... Hon var inte otrevlig eller så, men sättet hon bemötte en var lite, hur ska jag säga, oartigt. Eller inte riktigt oartigt, men typ.
Fast det sket jag i, hade i alla fall mysigt! Maten var ju iaf god, vilket egentligen var huvudsaken!
Sen hade man ju väldigt trevligt med fint sällskap, vilket är det viktigaste av allt för att få en lyckad dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback