18-års fest

Kanske lite sent att ha 18-års festen nu med tanke på att det var ett tag sen jag fyllde år. 
Men med tanke på att jag inte har blivit firad än av stora, tjocka släkten så var det väl dags nu, haha ;p
Var faktiskt trevligt att få ha lite släktningar hemma hos sig, var ett tag sen sist.
Fick också en hel del presenter, bland annat en vågtång, kastruller (alltid bra att ha i framtiden), mascara och lite annat smått och gott :) Var ju tvungen att testa vågtången efter det att de hade gått, tyckte om resultatet riktigt bra, och det bästa var att det gick så fort att våga! Däremot ser jag ut att vara i 14-års åldern med vågigt hår, haha xD Så det blir nog att sätta upp det i en klämma lr tofs om jag ska ha det i någon mer gång. Annars kan det ju vara sjukt snyggt att gå till stranden med vågigt hår på sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad håret blev snyggt!!! ;)

2014-11-29 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se
Postat av: sara åberg

Omg fett snyggt hår ! vad heter tången ? :D

2014-12-05 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback