Två lekkar

Hade bara två lektioner idag, eller som min svensklärare Mange hade sagt, två lekkar. Hade bara samhällskunskap och idrott, dessutom slutade vi en halvtimme tidigare på idrotten. Så det var ju trevligt eftersom man då fick tid till att åka till mormor ;) Blev bara en snabbis innan jag drog hem igen.
 
Nu sitter jag i soffan och tittar på senaste avsnittet av glee på datan, ska väl försöka att börja skriva på religions uppsatsen sen när den är slut. Sen blir det väl att fortsätta skriva lite på historie uppsatsen, har så otroligt mycket uppsatser att skriva. Snart ska jag dessutom få en uppsats i både teater och samhällskunskap att skriva... Man kan verkligen säga att jag har fullt upp nu förtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback