Tillbaks till grundskolan

Har varit hemma ett tag efter det att jag kom hem från en härlig kväll på Broskolans skolbal. Trots att jag gick ut för två år sedan så tycker jag att det är mysigt att komma dit, hela atmosphären är så speciel och svår beskrivlig.
Men kul hade jag i alla fall, jag och Amanda stötte på både Albin och Isak från teatern, så det var ju nice. Dansade några gånger med Amanda och lyckades även tjata till mig en dans med både Albin och Isak. Skulle ha varit för awkard ifall jag hade frågat någon annan jag inte kände xD sen på något vis, som jag inte vet hur, så lyckades Albin få mig att dansa med en vikarie som var minst 30. Han var inte särskilt snygg, bara lite udda, däremot dansade han grymt bra. Får se när jag ska få min hämnd på honom, får väl hitta på något tills på söndag... ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback