Möte, teater och träning

Igår hade jag verkligen fullt upp!
Gick upp vid 9 och tog körde en sväng till Bålsta, parkerade för första gången på den stora parkeringen, stolt! Sen blev det upp på motorvägen och tillbaks till bro.
Vid 15 drog jag till kungsängen för att gå på ett möte om spökhuset. Vi har bland annat diskuterat att vi ska ha ett spökhus vid invigningen av kulturhuset i september.
Efter det blev det att dra till okq8 och köpa med sig mat att äta innan teatern började vid 17.
Till sist kom jag hem vid halv 9 och tog en snabb joggingtur, var så otroligt skönt att bara få springa ett tag som ett bra avslut på dagen :)
 
Idag så ska jag till tandläkaren vid 12, får se om jag hinner till dem sista lektionerna. Beror lite på om jag har ont efteråt. Aja, det märker jag då, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback