Ibland blir man sur...

Var så otroligt glad på morgonen, och sen förstördes hela dagen!
Åkte efter skolan (ja, jag hade skola fast det är klämdag) till sumpan för att kolla efter ett par snygga byxor jag har sett på hm:s hemsida.
Hade dem byxorna i butiken? Nope
Så istället åkte jag till jakobsberg och kollade på hm där
Hade dem byxorna? Nope
Då gick jag in på KappAhl eftersom dem också gör reklam för ett par snygga byxor
Hade dem byxorna? Ja, men bara i L
 
Åh vad sur man blir, jag som hade sett fram emot att få köpa byxorna :(
Så nu ska jag istället beställa ett par skor och hoppas att dem finns, skulle inte förvåna mig om dem kommer men att dem har skickat i fel storlek eller något sånt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback