Hur kan det egentligen slumpa sig?

Hehe, det var faktiskt en grej som nyss hände när jag var på väg hem från skolan, en ganska komsik grej jag började tänka på efteråt.
Jag satt på tåget och var på väg hem, då går det på tre killar vid jakan som sätter sig en bit ifrån mig. Jag känner igen alla tre killarna eftersom jag har gått med dem i samma klass i grundskolan.
Det komiska är att två av killarna hade en crush i mig i typ fyran och sjuan medan jag hade en crush i den tredje killen när jag gick i tvåan.
Haha, fast det ännu roligare är att jag stalkade dem på facebook och fick veta att dem går i samma gymnasium nu, skulle inte heller förvåna mig ifall de till och med gick i samma klass! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback