Härliga morgonduschar och en varm tur

Nu ska jag precis stiga in i duschen och ta en härlig morgondusch.
Förut kunde jag inte duscha på morgonen för jag tyckte att jag blev mer seg och trött än pigg, något som har ändrats. Tycker det är så otroligt härligt att duscha på morgonen nu, man känner sig så fräsh och pigg :)
Däremot hinner jag knappt duscha på morgonen när det är skola eftersom jag isf måste gå upp vid 5 vissa dagar, och det är inte värt det! Jag prioriterar hellre att få sova än att duscha på morgonen ;p
 
Efter duschen blir det väl att åka ut och övningsköra, vet inte riktigt vart jag ska köra idag. Men det blir väl till Bålsta eller Kungsängen eller något enkelt, man orkar inte köra längre med bilen eftersom ACn har gått sönder.
 
Sen funderar jag på ett gå till Kungsängen när jag ska till teatern, brukar ju typ göra det en gång per år. Eller okej, senaste gången jag gick till Kungsängen var väl nästan för två eller tre år sedan nu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback