Glädjen som uppstår...

... när ens paket kommer som man har väntat på i evigheter
 
Idag fick jag äntligen hem mina skor jag beställde för ett par dagar sedan, dem är så otroligt snygga och jag älskar dem!! Dessutom är dem otroligt sköna att gå i för att vara klackskor och ha runt 15 cm klack.
Nackdelen är däremot att dem luktar riktigt illa nu när dem är nya, så det blir väl att ställa dem ute ett tag på altanen.
Kommer nog försöka ha dem så ofta jag bara kan, däremot inte i skolan. Never, never, never! Kommer i så fall bryta foten eller något sånt om jag ska gå upp för alla 5 trappor. Däremot kan jag ju ha dem på konserter, blir så otroligt sur varje gång jag inte ser något. Fast jag blir ännu surare på personer som typ är 2 meter och ställer sig framför små barn. Fattar seriöst inte hur vissa personer tänker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback