En blond Katniss?

Inatt drömde jag nog en av de konstigaste drömmarna jag drömt på länge!
Jag drömde att jag var på provfilmning för rollen som Katniss Everdeen i den svenska versionen av hunger games.
Haha, tyckte det var så konstigt sen att jag fick rollen när jag inte ens var brunett! xD Kunde inte förstå att de valde att ge rollen till en blondin, och det var i princip det drömmen gick ut på. Att jag hade ångest över att de skulle sparka mig när de redan hade gett mig rollen för att jag var blondin.
Det roligaste var ju att jag inte tänkte en enda gång att jag kunde färga håret, haha!
 
Förstår inte vad jag får alla drömmar ifrån, visserligen har jag ju precis läst andra boken av hunger games så det kan ju bero på det. Men vad tusan fick jag in det där med hårfärgen? xD
Aja, men oftast brukar jag ju drömma om saker jag inte tänker på i verkligheten ;p

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig bild!

2014-05-28 @
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback