Dubbel besök och mer plugg

Man kan väl säga att det blev ett litet dubbelbesök idag, typ, halvt :p
Blev så att Filips kompis Noel kom på besök ett litet tag, tror han heter Noel iaf. Haha, har ingen koll på min brorsas kompisar. Har mer koll på syrrans, hon umgås ju mer med samma medan Filip skiftar lite då och då ;p
 
Aja, sen åkte jag och mamma till mormor.
Blev att jag övningskörde till jakan i samband med det också, men shit vad mycket bilar det var på motorvägen! Sjukt mycket, men det förvånar er väl inte? Alla ska ju ut och köra när jag är i farten, haha ;)
 
Nu är jag hemma och pluggar teaterteori. Ganska tråkigt, sitter och läser om commedia dell'arte. Läser så mycket att ögonen snart håller på att ploppa ut!! Visserligen tycker jag bättre om att skriva uppsatser än prov, men det är så jobbigt att leta fakta... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback