Camping vid Ängsjö

Godkväll på er allihopa, eller oj klockan är ju 20 över 12 så det kanske är dags att säga godnatt ist ;p
Nej, men vad har jag gjort idag?
Jag var vid Ängsjö med teatergänget, var riktigt mysigt och det kändes verkligen som att vi har kommit varandra snäppet närmare. Men det är väl på tiden när vi tillbringar tre timmar tsm varje söndag? Kändes roligt att få träffa alla utanför teatern.
 Så vid ängsjö blev det att sätta upp tält, grilla, och sedan flytta på tältet för att upptäcka att man inte fick tälta på den platsen vi först hade satt upp det på -.- Har aldrig riktigt fattat meningen varför man inte får campa på vissa platser, visst jag kan förstå om det är ur brandsynpunkt eller något sånt. Fast om det är ur brandsynpunkt så borde det väl vara lika stor risk att skapa en eldsvåda oavsett var i skogen man befinner sig? :p
 Sen blev det att uppleva gamlagoda barndomen genom att klättra i berg, kändes inte riktigt lika roligt och ofarligt som det gjorde när man var liten, haha! Det märks att man har mer vett i skallen och fattar att om man ramlar så kommer man spräcka huvudet och dö. Å det vill man ju inte!
 
Efter det blev det mys i tältet innan jag var tvungen att åka hem.
Fick ju mensen imorse så jag kunde ju knappast stanna då, typiskt mig att få den. Hade så otroligt gärna velat stanna och sova över med dem andra! :(
Däremot får jag väl se det positivt, jag slipper alla myggor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback