Borde det inte kännas konstigt och väldigt desperat?

Nu har jag tänkt på en sak i x-antal dagar, är det inte riktigt skumt att umgås med sitt ex?
Fick se idag på facebook att det var en kille som hade grattat sitt ex på födelsedagen, och jag tycker det är så konstigt att man umgås med sitt ex. Har alltid tyckt det och kommer förmodligen alltid att tycka det också.
Det skulle bara kännas konstigt om jag skulle göra det.
Plus att sen finns det ju personer som har sitt ex som ett kk, men det tycker jag nästan känns ännu värre. Att det finns så desperata personer är ju sjukt. Plus att sen finns de ju säkert dem som tror att man kan reparera förhållandet genom att först vara kk, men det är bara sorligt.
Så ni som är kk med erat ex och tror att det är ett sätt att "rädda förhållandet" så vill jag bara säga en sak, sluta, det finns förmodligen en anledning till varför det tog slut från första början.
Men ni som är kk eller umgås med erat ex och tycker att det är fullt normalt, skulle inte ni kunna ge en kommentar varför? Är riktigt nyfiken att få höra era åsikter och tankar om era handlingar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol det handlar om att man är mogen, man har insett vart man har varandra om man bara vill knulla eller bara vill vara vänner. ibland värderar man människan i sig mer än vilket förhållande man har till denna.

Svar: Fast det var inte riktigt så jag menade. Jag syftade mest på att jag tycker det är märkligt att umgås med sitt ex, detta eftersom oftast (inte i alla fall) så har den ena partnern fortfarande känslor för den andra.
Miss Johansson

2014-05-28 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback