torka fortare!

Nu håller jag på och väntar på att nagellacket ska torka. Å eftersom jag inte har något bättre att göra än att vänta så tänkte jag att jag kan ju blogga medan jag väntar, jag har nämligen blivit en expert på att använda mobilen utan att röra skärmen med naglarna ;)
Såå vad ska jag skriva om?
Hmm... Jo jag kan ju berätta att jag blev nominerad till en sån där "skriv-15-saker-om-dig-själv-grej" på instagram av Olivia. Haha shit vad svårt det var att komma på grejer, man vill ju inte skriva om för privata saker. Är ni sugna på attveta vad jag skrev? Gå in på instagram.com/eliisabethjohansson och kolla första bilden.
Första gången jag gör reklam för mig själv tror jag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback