Premiär!!

Som ni redan märkte i förra inlägget så var det ju som sagt premiär. 
Förutom att jag gjorde en massa småfel så verkade det ju ändå inte som om någon i publiken märkte det. Det är ju bara jag som märker det men det påverkar hela ens spel.
Men trots mina småfel så var det en person som kom fram till mig och berättade att hon hade börjat gråta när jag hade spelat, blev så otroligt rörd och glad när jag fick höra det. Det betyder så otroligt mycket när någon säger det.
Tänk då vad jag kan åstadkomma utan småfelen och då jag själv känner att det blev perfekt!!
Men imorron måste det bli bättre, för då är det skolföreställningarna. Jag är mer nervös inför dem än när det bara var för släkt och vänner. För jag känner ju inte alla i skolan, har bara stött på vissa i korridoren. Fast varför bryr jag mig mer om vad de i skolan tycker än de jag känner? Skumt är det men tyvärr sant...
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

När är det för allmänheten?

Svar: Det var för allmänheten idag, men nästa föreställning för allmänheten kommer att vara på tisdag den 25 mars kl 19:00
Miss Johansson

2014-03-23 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback