Photoshop pic 6 - Fire and frost

Shit vad den här bilden var svår att få till! Vet inte hur länge jag kämpade med att få till elden på ett snyggt sätt, frosten och snöflingorna var mycket lättare än elden. Elden var typ omöjlig och jag var nära att ge upp ett tag. Fast jag gav inte upp, vilket belönades eftersom jag fick till bilden till slut ;) Men en sak säger jag bara, jag tänker inte hålla på med eld bilder på ett bra tag framöver...
 
Nästa vecka kommer åter igen en ny bild, det är bara 4 bilder kvar nu på denna photoshop resa! :o Haha åh vad löjligt det lät, fast på ett sätt är det sant ;p
Men nästa vecka kommer i alla fall en ganska mekanisk bild bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback