mot skolan på en lördag

Godmorgon på er! Sovit gott? Vad har ni för planer inför dagen?
Själv sitter jag redan på tåget till skolan, och ja jag vet att det är lördag så jag har inte blandat ihop dagarna. Jag är på väg till skolan för att träna teater eftersom vi har premiär imorgon för allmänheten. Kommer vara där hela dagen idag, från 11-17. Sen blir det att åka dit tidigt imorron också för att fixa allt innan föreställningen som är kl 15.00.
Så kan ju säga till er allihopa om ni är sugna på att dyka upp så är det bara att komma till pannrumsteatern vid fryshuset kl 15.00 imorgon! :)
Vi kommer spela hela veckan så jag publicerar alla tiderna vi ska spela när jag kommer hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback