Kill me, please!

Det är så här jag känner just nu. Idag är det för i helvete premiäääääääääääär!!!
Just nu bubblar kroppen av adrenalin, adrenalin som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag vet inte om jag vill skratta eller gråta, skrika eller le, eller bara dö.
JAG KAN INTE FATTA ATT DET BARA ÄR NÅGRA TIMMAR KVAR!!! :D D:
Det är idag det gäller, jag har tränat och förberett mig i flera veckor för den här dagen. Jag vet inte hur många timmar jag har lagt ner på monologen, detta för att det sedan ska vara över på 10 minuter. För att sedan återuppleva denna känsla 7 gånger till. På fredag är sista föreställningen, totalt 8 föreställningar på 5 dagar.
Känns som om det bara snurrar i huvudet just nu, vet inte vad jag ska säga.
Låt det bara gå bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback