Jag gör bara lite sisådär ingenting

Har precis lyckats kravla mig upp ur sängen, var helt tomt när jag steg upp. Ingen hemma, tror att de är ute och handlar eller något sånt. Har för mig att de skulle åka till barkaby outlet idag, eller så var det någon annan dag :p
Aja, de kommer hem när de kommer hem. Spelar egentligen inte så stor roll för mig, för då kan jag äta frukost framför datorn och kolla på serier, utan att störa någon! ;)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske blir att bara vara hemma och ta det lungt. Känns som om det var ett tag sen jag var hemma och bara gjorde ingenting.
Däremot måste jag träna på monologen, det är ju bara lite mer än en vecka kvar!! Har lärt mig texten helt utantill, nu är det bara att komma ihåg alla konstpauser och den fysiska gestaltningen. Men det här kommer jag nog att greja galant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback