Jag behöver köpa nya skor...

Idag när jag var på väg hem från mormor så missade jag precis Bålsta tåget, så då tog jag Kungsängen tåget och väntade där på Bålsta tåget. Det är nämligen mycket mysigare att vänta i Kungsängen station än i Sumpan :p

Men hur som helst, då när jag väntade på Bålsta tåget vid Kungsängen så var det en äldre man som satt brevid mig som frågade nyfiket om jag spelade fotboll. Jag tittade på mannen och trodde att han hade slagit i huvudet, hur tusan kan man tro att lilla otränade jag spelar fotboll? Så jag svarade nej och frågade varför han trodde det, då kollade han på mina skor och såg hur slitna och trasiga de var, haha! Han måste trott att jag hade idrottat så mycket att de hade gått sönder xD
Haha, så det kanske börjar bli dags att slänga mina gamla och slitna sneakers? ;p Haha, ska nog ta och samla till ett par riktiga converse, fast jag tror inte att de är mycket bättre kvalité på dem. Eller inga skor har egentligen någon bra kvalité enligt mig, för jag lyckas alltid ha sönder dem. Förstår inte själv hur, antingen så går jag helt cp eller så klipper jag sönder skorna i sömnen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback