Inspo!

 
Shit vad jag vill tatuera mig! Skulle så gärna vilja tatuera något mellan fingrarna, det är så otroligt snyggt! Däremot ska jag först fundera på något att tatuera, kanske något namn? Eller kanske något motiv? Fick värsta kicken idag när jag pratade med Therese som också ville tatuera sig ;p Så då kan vi ju gråta och skrika tillsammans i tatueringssalongen! :D
För mellan fingrarna borde ju ändå vara ett bra ställe eftersom det inte är så stort, och om tatueringen inte är så stor så borde det inte heller ta så lång tid att tatuera = mindre smärta ;)
Alla säger ju olika om hur ont det gör, vissa börjar gråta och svettas medan vissa säger att det inte var någon fara. Men det är ju ändå en nål de sticker in i huden, så det borde ju kännas men ändå inte göra super ont. Typ som en spruta. Som du tar fem miljoner gånger.
Aja, jag lär ju inte få tatuera mig innan jag är 18. Så jag har ju ändå gott om tid att bestämma mig, 232 dagar för att vara exakt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback