wanna be hippie

Är precis hemkommen från att ha varit i sumpan, veddesta och jakan med familjen. Så man kan säga att vi har haft ett litet äventyr. Var så länge sen jag åkte ut med familjen, det får nog bli fler sådana dagar i sommar!
 
Ikväll ska jag träffa Therese, hoppas bara att det inte börjar regna för att det ser ganska molnigt ut just nu. Fast det är nog bara tillfälligt, i alla fall hoppas jag det, men om det börjar regna så kanske vi kan ses imorron istället. Har ju ingen teater så jag har ju all tid i världen!
Eller nej, nu ljög jag rejält. Måste bara skriva mitt tal till engelskan som jag ska ha på måndag, plus att jag ska ut och övningsköra imorron. Blir väl att köra till jakan, hoppas bara inte att det blir kö eftersom de håller på med något vägarbete på motorvägen. Skulle vara typiskt ifall det blev kö bara för att jag skulle köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback