Andra tjejstunden på 3 dagar

Precis kommit hem från att ha varit med Therese i Kista. Blev att köpa den där klänningen jag kollade på i fredags med Sandra-Louise, den kostade ju bara 75 kronor och när jag nu hade fått studiebidraget så tog jag tillfället och köpte den :)
Köpte även sminkborttagning, och fyllde på mitt access kort. Access kortet är ju så dyrt att fylla på så nästan hela studiebidraget gick ju åt till det, tur att jag får lön nästa månad. Skulle inte klarat mig annars eftersom jag inte får något studiebidrag då. 
Blev inte att köpa varken hatten eller magtröjan jag testade, tänkte att jag faktiskt skulle försöka spara pengar så att de räcker hela månaden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback