Struligt...

Asså fy tusan vad sur och arg jag är!
Jag har ringt skatteverket fyra gånger angående en skattejämnking men jag har inte fått något brev som jag kan lämna till min chef, trots att jag gjorde ansökningen för en månad sen. Därför har jag ringt och nästan skällt på dem att de inte har skickat ut något.
Men, nu fick jag veta att det var inte deras fel, utan postens hela tiden.
Pratade med brevbäraren och tydligen så har jag blivit strykt från min adress helt utan anledning, asså what? Jag fattar ingenting, det är som om de har trott att jag har flyttat, fast jag bor kvar. Fattar seriöst inte var de har fått de ifrån, att jag inte är skriven på min adress.
För problemet är att brevbäraren sa att jag hade fått ca 4-5 brev men eftersom jag tydligen inte var skriven på adressen så har jag inte fått något och breven har därför skickats tillbaka. Alltså har jag säkert fått typ 3 brev från skatteverket men ingen har kommit fram eftersom jag inte har varit skriven på den här adressen. Åh vad irriterande!
Men jag fattar inte varför, förut har jag fått brev som vanligt. Det här har kommit nu helst plötsligt, typ de senaste veckorna, skit skumt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback