Street vid kungsan

Just nu befinner jag mig vid fotografiska och sitter på en bänk och tittar ut över vattnet. Det är lite kallt för att ha byxdress eftersom det blåser vid vattnet, men trots det vill jag inte lämna stället, det är en sån fin och lugn utsikt!
Var tidigare idag och träffade Sara, vi var till kungsträdgården och kollade på några uppträdanden av Street Festival, super mkt street var det väl inte. Mer akrobatik och cirkuskonster, fast underhållande var det iaf!
Vi skiljde oss åt för några timmar sedan och jag gick då mot pendeln för att åka hem, tills mamma ringde och berättade att de skulle hämta upp en släkting vid slussen som precis kommit hem från Finland. Så då fick jag en impuls att gå till slussen, vilket jag även gjorde ;) Så nu sitter jag här själv vid min bänk och filosoferar över livet (och bloggar)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback