Nya träningsskor?

Skulle ju inte sitta helt dumt med ett par nya träningsskor, särskilt nu när jag går så mycket på jobbet. Har märkt att skorna jag nu använder till jobbet är inte särskilt skonsamma för fötterna, brukar värka i hälarna när jag kommer hem.
Så då har det blivit att titta på ett par nya, och nu ska jag verkligen se till att köpa ett par riktigt bra skor, så att det inte värker i fötterna efter varje arbetspass. Plus att jag kan ju faktiskt använda skorna till vanlig träning också! Måste bara försäkra mig om att skorna har en bra dämpning eftersom jag går på asfalt hela tiden, kan ju vara det som förvärrar saken gällande skorna jag har nu...
 

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

De rosa är ju sjukt snygga!!

2014-07-17 @
URL: http://elinbjureks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback