Duckface

Just nu målar jag naglarna, målar dem i en mintgrön-blå färg. Tänkte testa att lägga på mitt matt-lack som jag köpte igår. Hoppas bara att man kan ha överlack på också :p För det har jag redan lagt på, för jag tror inte att mattlack är till för att göra nagellacket att hålla bättre, utan bara ger den där matta effekten. Jaja, får se hur det blir, kanske lägger upp någon bild på hur det blir sen :)
 
Imorron är jag ledig från jobbet, riktigt skönt! Känns som om det behövs, blir att sova i hundra år! Eller tills solen skiner för starkt och man inte kan sova längre... Haha!
På min lediga dag blir det att gå på 11-års kalas, min halvkusin Elin fyller år. Fick för mig att det var namngivningsfest jag skulle på imorron för min halvkusin Alfred, haha tur att mamma håller koll! Snurrigt. Skyller på värmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback