Bättre läxläsning

Idag har jag både varit och jobbat och besökt mormor.
På jobbet var det ganska fullt upp, men jag har nog faktiskt börjat inse att det är de stressiga dagarna som är de roligaste, skumt va? ;p För trots att det är fullt upp så lyckas man iaf få en lång lunchrast och sluta den tiden man ska. Skulle nog inte tycka dagarna var lika roliga ifall jag behövde jobba övertid varje dag, och det är ju tur att jag inte gör trots att det är stressigt!
Men jag har märkt en stor förändring vad gäller min typ av planering sen jag började jobba, förhoppningsvis kanske jag kan planera mina läxor lite bättre då jag börjar skolan igen i augusti, haha! Även om jag är hyfsat duktig på att planera att plugga till läxorna så kan det alltid förbättras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback