Badat i svett

Asså ifall ni inte vill läsa något om mitt äckliga svett bad idag så råder jag till att sluta läsa NU!
 
Var så otroligt varmt idag, och det blir ju inte bättre av att man jobbar och måste springa mellan varje kund. Förstår inte hur man kan svettas så mycket, borde man inte bli uttorkad? Fast i och för sig dricker man väl ist mer vatten. Men det var så äckligt när jag satte mig ner på en bänk och jag kunde verkligen känna hur tröjan hade blivit blöt på både ryggen och magen, så himla äckligt! Tycker synd om mina jobbkamrater som måste stå ut med min svettlukt på lunchrasten. Fast det är ju ganska sjukt att jag svettades på magen, brukar aldrig göra det. Brukar bara svettas på ryggen normalt, men idag var det verkligen överallt! Kunde till och med känna svetten rinna i hårbottnen!
 
Efter jobbet skulle jag träffa en bekant, men det blev inställt, så jag träffade mormor ist. Och det var ju inte världens bästa idé att sätta sig på en tokvarm buss när man redan svettades så mycket -.-
 
Till sist fick jag en impuls att träna på kvällen , vilket jag även gjorde. Ni kan ju tänka er hur illa jag måste ha luktat efter att först ha svettats så otroligt mycket under dagen och sen även svettas för träningen. Fast borde man inte bränna mer kalorier då? För det är väl pulsen som ökar när det är varmt eftersom man oftast lätt blir anfådd då, eller? :p Har ingen aning om sånt där gällande kalorier och förbränning, haha. Får googla mig fram, för isf borde det inte vara konstigt att jag äter så otroligt mycket, eftersom kroppen måste få tillbaka kalorierna den har tappat ;) Och ifall det inte är så, så kommer jag snart att vara en liten knubbis.
 
Nu har jag iaf duschat och luktar gott, vill knappt gå och lägga mig bara för jag vet att jag kommer börja svetta ige så fort jag lägger täcket på. Men jag vill ju samtidigt inte sova utan tecke eftersom det är så mysigt, hmm... Jobbigt läge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback