5 år sedan...

Helt otroligt att det har gått 5 år sedan det här kortet knäpptes.
Känns jättekonstigt att tänka sig att jag endast var 12 år, sjukt!
Bilden är tagen på min mamma och Jörgens bröllop, som ägde rum för exakt 5 år sedan idag.
Tiden har gått så otroligt fort sedan dess, känns helt overkligt att det är så länge sen. Men samtidigt känns det som en riktigt lång tid sen jag var 12 år, även om det inte känns som att bröllopet ligger så långt bort i tiden.
Jag kommer ihåg bröllopet så väl, kommer ihåg att det på något konstigt vis kändes så magiskt, även fast det inte var jag som skulle gifta mig så påverkades jag otroligt mycket.
Jag tycker nog om att gå på bröllop, även fast jag själv inte är så sugen på att gifta mig. Varken nu eller i framtiden. Vet egentligen inte varför, men det känns inte som att gifta sig riktigt är min grej, haha! För om jag ska gifta mig så kommer det enbart vara för att få bära den där otroligt fina klänningen, och få äta den goda bröllopstårtan, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback