Värk och märkliga humörsvängningar

Nu förstår jag varför jag har så jävla ont i magen, det beror inte på träningsvärk utan på mensvärk -.-
Lagom till man ska till tandläkaren och skolan imorron... Trevligt, trevligt...
Förstår nu även också varför jag har haft sånna otroliga humörsvängningar idag. För några minuter sedan låg jag i sängen och tyckte synd om mig själv, sedan kollade jag på ett klipp på fb som gjorde att jag fick värsta skrattanfallet. Haha! Helt sjukt, tycker själv jag är skit konstig :p Men, men alla är väl lite konstiga ibland?
Bara att jag är kanske lite extra konstig.. Men det bjuder jag på! ;)
 
Nej, nu ska jag ta och spela xbox och äta choklad. Så vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback