Så blir du lärarens favorit

 
Fatta jag har inte spelat cupecake spelet idag! :O
Är egentligen riktigt stolt eftersom jag istället har pluggat ;)
Måste ju skriva en uppsats i engelskan som ska lämnas in i morgon, som tur fick man ju välja vilket ämne som helst att skriva om. Så jag valde att skriva om facebook, skulle vara riktigt jobbigt om jag typ skulle skriva om inomhusplantor eller något annat? Haha då skulle jag vara helt körd, även om jag skulle skriva på svenska ;p
Har precis skrivit två sidor, och den skulle vara runt 2-4 sidor så det får väl räcka. Eller så skriver jag lite till, det ser ju alltid bättre ut om man har skrivit mycket. Lärare brukar säga att det är inte antalet sidor utan innehållet som räknas, men om du skriver ett prov på 10 sidor så brukar det oftast vara så att lärarna inte orkar läsa igenom det och antar att det är bra. Haha så det är min taktik jag kör med när jag inte har pluggat till ett prov, att typ prata bort frågan och använda svåra ord för att låta smart. För även om man egentligen inte är smart så kan man alltid fejka det ;)
 
Men nu ska jag fortsätta skriva och låta smart, ha en fortsatt trevlig dag allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback