Photoshop utveckling

Sitter just nu hemma och leker lite med photoshop, fick en förfrågan för ett tag sedan att göra en sammanfattning av några bilder jag gjort i photoshop. Å självklart kan jag göra det!! :)
Jag tycker att det är så otroligt roligt att hålla på med photoshop så för mig är det ju mer ett nöje än ett måste ;) Håller på och gör lite nya bilder, vill inte visa mina gamla bilder eftersom de är så fruktansvärda! Haha, men det hemskaste var ju att jag själv trodde och tyckte att jag var så otroligt duktig, hahaha!!
Jag är ju MYCKET duktigare idag än vad jag var då, men fortfarande finns det plats för utveckling :) 
 
Okej jag lägger upp EN bild jag gjorde för typ 4 år sedan då jag försökte göra mig själv till en avatar. Lägger också upp en bild jag gjorde nyss så ni verkligen får se utvecklingen som skett. Haha helt sjukt vad dålig jag var xD
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

jävlar ! sjukt bra ju :O

2014-01-30 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback