Ny design på gång

Som ni säkert redan har sett så håller jag på att göra en ny design, ska försöka att bli klar tills på måndag med den. Tänkte att det är väl lika bra att byta ut juldesignen mot en annan vid trettondagsafton då man ändå brukar göra sig av med juldekorationen och sånt?
Just nu håller jag på att fixa det sista med den nya headern, den är snart klar men jag kommer vänta med att publicera den tills den nya bakgrunden också är klar. Eftersom det är headern och bakgrunden som är några av de viktigaste delarna i en blogg så brukar jag alltid vilja publicera dem samtidigt.
 
Nej nu måste jag fortsätta att fixa med headern så att den blir klar, puss å kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback