Noll morgonenergi

Denna dag har varit så otrolig tråkig, har verkligen haft noll energi.
Trodde att dagen skulle bli bra eftersom vi hade teater på morgonen, men jag hade ingen motivation till att vara särskilt aktiv.
Jag var bara aktiv i början, men sen när vi skulle läsa upp monologerna för varandra så försvann engagemanget. Lite märkligt eftersom jag har sett fram emot att få börja jobba med monologerna igen, det är ju typ enbart därför jag ville börja skolan igen :p
 
Sen när det blev lunch fick jag lite mer energi, främst tack vare Sandra-Louise som muntrade upp mig :)
Det behövdes verkligen för att jag skulle klara resten av dagen!
Som tur gjorde vi inte så mycket på religionen och svenskan, på religionen satt vi bara och lyssnade på läraren som hade genomgång. Sen hade vi svenska i typ bara 20 min innan vi fick sluta, så det var jätteskönt!!
 
Så nu är jag hemma och ska fortsätta söka jobb, har letat upp 17 jobb jag ska söka. Så om jag har tur så får jag väl något av jobben, haha skulle vara lite sorgligt om jag inte får ett enda! Men med min otur så skulle det inte förvåna mig :p
Så jag ska sätta mig och fortsätta skriva cv nu, ha det så bra så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback