Neongrönt och chockrosa

Var ute och övningskörde idag, gick riktigt bra :) Blev så otroligt glad när jag upptäckte att det knappt var någon snö eller is på vägarna, då kan man ju köra på som vanligt! ;) Men shit vad mycket folk det var ute, även fast jag bara körde mellan Bro och Kungsängen så var det riktigt många bilar, undrar hur det kan komma sig egentligen? Hmm... Kanske var något event i centrum ellet nått :p
 
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, jag och Bella målade naglarna på kvällen. Kanske är kul att veta? Kan ju vara kul att veta att jag körde på klassiska röda naglar (som vanligt) :p Haha, kör hela tiden på röda och vita naglar.
Men jag funderar faktiskt på att någon gång testa neongrönt, skulle vara lite udda ;) Börjar komma in i en period då jag vill utmärka mig från alla andra.
Så om ni ser en liten blond sak med stora gollum öron och neongröna naglar så kan ni vara säkra på att det är jag, haha!! ;)
Jag vet att jag körde för jätte länge sedan med både neongröna och chockrosa naglar! Shit vad jag stack ut då, då körde jag med alla möjliga färger på naglarna. Kanske ska jag börja göra det igen? ;)
 
Haha, hittade bara en bild på naglarna när jag hade köpt Eric Saades nya skiva som jag dessutom hade fått signerad av honom. Shit vad länge sen det var, typ 4 år sedan tror jag? :p Haha kommer ihåg att jag var så löjligt glad när jag hade sett honom, asså jag skämtar inte när jag säger att jag typ svävade på moln! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback