Köpt hus och röjt i garderoben

Idag har varit en riktig skön hemma dag, har struttat runt i både mjukisbyxor och mysstrumpor. Har spelat en hel del monopol på xbox, så jag har inte varit så social av mig :p Eller kan det räknas att man är social om man spelar mot sin bror? xD
Det är verkligen så himla roligt, ett riktigt beroende framkallande spel. Ett måste för er spelälskare att testa!
 
 
Däremot har jag inte bara spelat monopol, utan jag har även gjort lite nytta. Har röjt och gått igenom hela min garderob, det tog sin lilla tid men det var det värt. Så nu är det fint och snyggt, och mycket mer plats! Förut kunde jag knappt stänga garderobsdörren och nu kan jag till och med hitta vad allt ligger! :D
Fast det kommer nog inte dröja mer än 3-4 dagar innan allt ligger huller om buller igen. Brukar alltid vara att man ska leta efter ett specifikt plagg som ligger under alla de andra, vilket gör att man får gräva runt och sen när man väl hittar plagget så struntar man i att fixa allt igen. Haha så typiskt mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback