5 Januari 2014

Har idag varit ute och övningskört, tränade först på att stå still i backe. Det gick väl sådär, tyckte jag rullade bak lite för mycket, men desto mer man tränar desto bättre går det ;)
Sedan körde jag vidare från Bro till Bålsta, från Bålsta körde jag upp på motorvägen och svängde av vid Bro igen där jag sedan körde in vid willys och parkerade. Blev så himla glad när jag fick bilen perfekt parkerad, annars brukar jag alltid få backa ut och göra om :p
Sedan från willys parkering körde jag vidare till Kungsängen, där jag och mamma sedan bytte förare så att hon fick köra till mormor i sumpan. Jag skulle nog kunna kört en liten bit till sumpan, men bara dit till motorvägen tog slut, så typ till barkarby :p Sedan kommer alla krångliga vägar och det blir mer som att köra i stan med alla vägarbeten, vilket jag inte riktigt är redo för att ge mig på än ;p Bättre att ta det säkra före det osäkra!
 
Så sedan var vi hos mormor och fikade ett tag, vilket var mysigt.
Så jag har typ inte varit hemma på hela dagen, eller nu överdriver jag. Jag kom typ hem vid 3, haha! För jag kommer ihåg att jag ringde en kompis precis när jag kom hem, och sedan satte jag mig och kollade på serier. Äntligen börjar alla serier sändas som vanligt igen, en av de positiva sakerna med att alla helger är slut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback