15 Januari 2014

Har precis kommit hem från att ha varit hos mormor, vi hade det mysigt med att prata och äta choklad :)
Tycker det är så mysigt att besöka henne, vi har alltid något att prata om. Idag pratade vi om allt från postkodlotteriet till glass och godis, haha! Så man kan väl säga att vi pratar om i princip allt ;)
 
Däremot var det inte lika mysigt när jag skulle åka hem, pendeln blev nämligen försenat -.- Tycker det är så märkligt att det är nästan alltid är försenat när jag ska åka från mormor, är inte det en konstig slump?
Så när jag kom till Bro så missade jag såklart bussen så att jag fick gå i kylan, fast jag ska inte klaga för att det var faktiskt skönt att gå. Det var kallt men ändå helt okej eftersom det inte blåste.
Så idag har jag fått lite träning, både från idrotten i skolan och promenaden hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback