Tom & Jerry kex!

Blev lite nostalgi känsla när jag, Bella och Filip besökte mormor och köpte med oss Tom & Jerry kex, plus mer! Hur länge sen var det inte sen man drack mer? Har inte druckit det på evigheter, säkert 10 år sedan. Sjukt länge sen! :O Känns som om man börjar bli gammal, och det börjar jag känna nu. Hur tusan kommer jag känna mig om ytterligare 10 år då jag är 27?!?
Shit vad mycket som kan hända på tio år, vem vet vart i livet jag befinner mig då? Aja, det är väl ingen vidare idé att ens börja diskutera om ämnet för den enda som vet som händer i framtiden är just framtiden.
 
Hur som helst, ska gå och äta nu. Sen ska jag väl plugga lite ergonomi (trååååk!) som jag har prov i efter sportlovet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback