Solna shopping

Godmorgon på er allihopa!
Befinner mig just nu på tåget, som vanligt :p Idag hoppas jag verkligen inte att första lektionen är inställd som den var förra veckan. Orkar inte sitta där å vänta på att nästa ska börja!
 
Nåväl, efter skolan ska jag till Solna med Therese, det blir väl att ta en fika och shoppa. Vet att jag måste köpa en ny foundation, den jag har nu höll på att ta slut imorse. Sen ska jag också leta efter ett par nya jeans, köpte nyss ett par nya men de satt helt fel när jag prövade dem hemma. De satt superbra i butiken men sen när jag kom hem så kändes det inte rätt, så det ska jag iaf leta efter.
Tur att jag har fått studiebidraget, plus att snart borde ju pengarna från "pengene på bordet" komma. 1800 spänn säger jag inte nej till att få nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback