Saltade naglar

Okej, nu syns det inte sådär super bra men jag har faktiskt hält salt på ett par vitt målade naglar, förutom ringfingret. Visst blev det snyggt, jag tyckte det blev jättebra.
Tills jag skulle tvätta händerna, då var naglarna inte lika vackra sen... Och nej jag är inte så dum i huvudet att jag inte vet att salt löses upp i vatten, jag var bara tillräckligt dum för att tro att de inte skulle bli missbildade om man hade överlack -.-
Men det blev dem, vilket var synd eftersom de var riktigt coola INNAN :/
Så det blev att ta bort saltet och nagellacket, får se ifall jag bara lägger på ett vanligt överlack över naglarna så att de glänser lite mer eller om jag bara låter de vara helt naturliga. Kanske är bäst att låta naglarna få vila från nagellack ett tag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback