Alla ♥ dag

Ja idag är det ju som alla redan vet alla hjärtans dag.
Alla singlars dag då det är tradition att sitta hemma framför en kärleksfilm och äta glass.
Jag funderade på en grej just nu, varför måste alla hjärtans dag bara handla om kärlek till en partner? Borde det egentligen inte handla om kärlek till sig själv? För om man inte älskar sig själv, hur ska då någon annan kunna älska en? Så därför har jag bestämt att idag ska jag fokusera på mig själv, ska ge mig själv lite extra kärlek. Låter nu som jag har ett riktigt stort ego och bara bryr sig om mig själv. Men nu när jag är singel på alla hjärtans dag, enda dagen på året som brukar klassas som "kärlekens dag". Varför ska man då inte tillbringa dagen med att ge sig själv lite kärlek? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback