inspiring quotes

Fick nyss veta att samhällskunskaps provet är framflyttat tills på måndag, vilken lycka!! :D
Då har jag ett tag kvar att plugga ;)
 
Vad har hänt idag då? Hade historia och sen efter lunch teater, fick ut riktigt mycket av dagens teaterlektion! Har varit lite förvirrad och osäker vad gäller en del i min monolog som jag nu fick en klarare och bättre uppfattning av :)
Sen så har jag pluggat som tusan till samhällskunskaps provet, som jag trodde att vi skulle ha imorron, men eftersom vi inte ska ha der imorron så kan jag ta det lungt resten av kvällen :)
Kanske finns någon serie att kolla på? Eller så håller jag på med photoshop? Hmm... Får se vad jag hittar på ;p
 
Har ingen nytagen bild så det får väl bli lite inspirerande citat ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback