Guten morgen!

Idag är jag uppe tidigt, riktigt riktigt tidigt, klockan är ju bara 8:50 och det är helg. Vad är det för fel på mig? Förstår inte varför jag inte sov till 10 som jag brukar göra varje helg, skum jag är ;p
 
Nåväl, sitter och förhandslyssnar på alla låtar som ska vara med ikväll i melodifestivalen. Tycker nog att Anton Ewald och Josef Johansson är bäst, så jag håller tummarna att de går till final. Men det blir nog Linda Bengtzing eller Alcazar som går till final, de är ju mer kända än vad Anton och Josef är, fast å andra sidan så röstar väl alla småtjejer på Anton för att han är snygg ;p Men jag hoppas på att Josef går till final, för han är inte så värst snygg men har en sån otrolig bra låt!! :)
 
Aja, nu ska jag gå och äta frukost, hörs sen bloggen!
 
 
 
Btw, kom på världens dåligaste skämt om Antons jacka. Alla tjatar om att han är en kopia av Eric Saade, nu har Anton till och med fått låna lite glassplitter från Eric, höhöhö!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha ;) bästa skämtet ;D

2014-02-22 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback