Dagens planer

Idag ska jag dra till sumpan på eftermiddagen, drar väl hemifrån vid 13 så att jag hinner med tåget som går 13:30. Det verkar vara så fint väder så jag kanske går till stationen, åh vad hurtig jag låter!

Sen efter att ha varit en tur till sumpan så blir det ju att åka till teatern i kungsängen, kommer säkert få gå där också från stationen till teatern eftersom bussarna inte matchar tågen. Men det är ju inte så långt, typ bara nån kilometer, så länge det inte regnar så är det lungt :)
 
Såå, det är väl dagens planer.
 
Just det! Tänkte berätta också att den där slideshowen jag skulle göra med de där photoshop bilderna verkar inte gå att lägga upp på bloggen, så jag har bestämt att jag kommer lägga upp en GIF-bild varje söndagkväll i ungefär 8 veckor. Så håll utikik ikväll efter den första bilden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback