Allt mellan Bro till Brunna

Är hemma efter att ha varit å övningskört och åkt till mormor med mamma.
 
Körde lite överallt idag :p Jag började ju i Bro och körde till Bålsta, sedan körde jag vidare till Håtuna, förbi Bro mot Kungsängen och sedan till Brunna. Så det blev en liten åktur idag, var så otroligt rädd över att åka vid Håtuna, har inte åkt där sedan jag höll på att köra på älgen, haha ! xD Plus att jag kommer ihåg att det var typ någon backe jag hade jäääääääättesvårt att starta i, även fast backen inte var särskilt brant. Men idag gick det bra, stötte inte på någon älg och jag fastnade inte i någon backe heller ;)
Däremot fick jag lite smått panik när jag körde mellan Kungsängen och Brunna, för då är det en bil som kommer på att vända och byta till den andra körriktningen, MITT I VÄGEN!! Hur korkad får man egentligen bli? Så jag blir ju lite chockad att han gör det, men som tur hann jag ju att bromsa. Men jag förstår inte vem som skulle kunna komma på att göra något sånt, när det kommer bilar i båda riktningarna? Knäppa bilister det finns asså... Haha fast många tycker säkert att jag är knäpp i trafiken, men det bjuder jag på ;)
 
Sen blev det en liten tur till mormor, hennes internet krånglade men varken jag eller mamma lyckades fixa det. Men om jag kommer dit på onsdag så kan jag ju ringa någon IT-support och kolla om de kan hjälpa, för de måste ju typ vara experter på sånt :p
 
Nåväl, nu är jag hemma och pluggar som tusan på samhällskunskapen. Det jobbiga är att det känns inte som om texten fastnar, men jag får ju hoppas att den sitter på provet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback