Teater hela dagen!

Nu är jag riktigt slut och utmattad, blev världens kaos på teatern i skolan om vem som skulle spela vilken roll i slutproduktionen. Haha, lite roligt tycker jag själv att det blev men allt löste sig ju till slut, vilket var huvudsaken :) Jag fick mitt första handsval vilket jag började tveka på när jag fick rollen, haha :p jag velade mellan två roller innan och bestämde mig då för den ena men blev osäker sen när jag fick beskedet om vilken jag skulle spela. Haha, fast nu har jag börjat inse att det som hände var nog det allra bästa. Jag är nu sjukt nöjd över min roll, och för första gången på länge har jag fått en roll som jag VET att jag kan göra bra! Det var kanske ett val som var lite safe, men det är ett val som jag faktiskt är glad över att jag tog. Tror ju att jag kommer lägga mkt tid på gymnasiearbetet ist, så då kan det ju vara bra att köra lite safe till slutproduktionen, även om jag vet att jag kommer ge allt till den också!
 
Från den till teatern till den andra, nu är jag på väg till kungsängen för att leka låtskrivare. Haha, vi håller på och skriver låtar till pjäsen vi ska spela upp i januari, är så jäkla taggad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback