Sista julavslutningen på Frysen

Det var ju julavslutning igår, den allra sista på fryshuset... Lisa Ajax var där och uppträdde, fast jag tyckte ju att dans och rap var snäppet intressantare att kolla på ;p
 
Efter julavslutningen träffade jag Therese i Kista, blev att shoppa och ta en fika. Passade på att köpa något man kanske kan ha på jul eller nyår, eller bara ha i vardagen om man så vill ;p Jag köpte också ett par hörlurar! Tappade bort mina här om dagen, så jag köpte nya idag. Teknikmagasinet har riktigt bra hörlurar, till riktigt bra pris! Köpte ett par som bara kostade 80 spänn med rätt så bra ljud och läcker inte, nackdelen är bara att det inte finns någon mikrofon. Så man kan ju inte prata i telefon liksom om man ska ringa nån..
 
Just det, hämtade ut mitt paket från asos också på vägen hem! Åh vad studentklänningen är fin :D Var rädd att den skulle vara för stor vid bysten, men den var ju nästan för trång! Fast hellre det, då är det mindre risk att den ramlar ner när man springer ut ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback